Category Archives: content marketing

Blog jij al via LinkedIn?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , , op .

Naast korte updates kan je nu op LinkedIn eveneens lange berichten posten. Ook mensen buiten je netwerk krijgen die artikels te zien. Bovendien verdwijnen je posts niet zomaar in je tijdlijn, maar komen ze netjes in je persoonlijke profiel te staan. Het is een beetje zoals bloggen, maar dan meteen voor een groot publiek. Lees hier meer over de voor- en nadelen van de long-form posts op LinkedIn.

Tot voor kort konden alleen zogenoemde influencers langere berichten (of long-form posts) publiceren op LinkedIn. Maar geleidelijk aan stelt het sociaalnetwerk deze tool ter beschikking van alle personen met een LinkedIn-account. Als je een potloodje in je statusupdate-veld ziet verschijnen, is het zo ver en kan ook jij via goedgeschreven artikels je expertise tonen.

Content marketing: hoe doe je dat?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , op .

Content marketing is het nieuwe codewoord. Een traditionele advertentie in de streekkrant of een reclamefilmpje op tv hebben immers steeds minder effect op de consument. En dus moet je als bedrijf alternatieven aanboren zoals content marketing. Daarbij creëer je waardevolle informatie voor je prospects en klanten. Maar hoe doe je dat als (klein) bedrijf?

Wat is content marketing

Het Content Marketing Institute omschrijft content marketing als een marketingtechniek die erin bestaat om waardevolle, relevante en samenhangende content te creëren en te verspreiden en zo een bepaald publiek aan te trekken en het tot een winstgevende actie aan te zetten.

Hoe starten met content marketing?

Dit bericht werd geplaatst door in en getagd met , , , op .

Content marketing is het nieuwe codewoord. Want een traditionele advertentie in de streekkrant en een reclamefilmpje op tv hebben steeds minder effect op de consument. En dus moet elk bedrijf aan de slag: relevante verhalen vertellen, waardevolle informatie creëren,… Allemaal goed en wel, maar hoe doe je dat als (klein) bedrijf?

Wat is content marketing?

Het Content Marketing Institute omschrijft content marketing als een marketingtechniek die erin bestaat om waardevolle, relevante en samenhangende content te creëren en te verspreiden en zo een bepaald publiek aan te trekken en hen tot een winstgevende actie aan te zetten.